Гарантія та повернення

При придбанні товарів у «E7.COM.UA» ви отримуєте гарантію від виробника, яка може становити від 1 до 7 років, залежно від типу товару та політики компанії-виробника. Ми пропонуємо тільки якісні електротовари, тому кожен із них супроводжується гарантійним зобов'язанням.

При покупці більшості електротехнічних товарів ви отримуєте гарантійний талон у документації. У разі його відсутності, ви можете використовувати бланк замовлення, виданий нашим інтернет-магазином, щоб отримати гарантійний сервіс. Ми виконуємо сервісну політику виробників та надаємо післяпродажне обслуговування. Щоб бути готовим до гарантійного випадку та знати, як його запобігти, рекомендуємо вам уважно ознайомитись з інформацією про гарантію нижче.

До виникнення гарантійного випадку

При отриманні придбаного товару (у кур'єра чи офісі) обов'язково перевірте зовнішній вигляд і кількість одиниць у бланку замовлення. Зверніть увагу на цілісність товарів та переконайтеся, що відсутні зовнішні пошкодження. Деякі дефекти можуть стати помітними лише після прийняття та оплати товару. Однак, якщо претензії до зовнішнього вигляду або інших недоліків, не пов'язаних з функціональністю, не були пред'явлені при отриманні, право на заміну або повернення може бути втрачено. Переконайтеся, що товар супроводжується всіма необхідними документами, особливо бланком замовлення.

У разі виникнення гарантійного випадку

Ми цінуємо наших клієнтів та розуміємо, що зберегти чеки та гарантійні талони не завжди легко. Тому ми пропонуємо зручну послугу: при купівлі товарів у нашому інтернет-магазині ви можете попросити наших співробітників занести ваші контактні дані (номер телефону, адресу електронної пошти) до електронного бланку замовлення. Це можна зробити самостійно через форму реєстрації під час оформлення замовлення через наш сайт. Для зареєстрованих клієнтів ми автоматично зберігаємо контактні дані, що полегшує отримання товарів та використання гарантійного обслуговування.

Оформлення гарантійного випадку

Якщо ви виявили несправність обладнання протягом гарантійного терміну, просто зверніться до нашого офісу. Для підтвердження покупки достатньо пред'явити документ, який підтверджує, що товар придбано в нашому інтернет-магазині. Ми також можемо ідентифікувати покупку за номером телефону. Після оформлення бланка гарантійного випадку ми надішлемо товар на експертизу до виробника. Якщо гарантійний випадок підтверджений, ви можете очікувати на проведення гарантійного ремонту або заміни товару на новий з аналогічними характеристиками. Зазвичай цей процес займає від 1 до 3 тижнів.

Стандартне положення про гарантію

Перевірка комплектності товару та відсутність дефектів є обов'язковими етапами при передачі товару покупцю, незалежно від того, чи це відбувається в магазині або при кур'єрській доставці. Для перевірки комплектності товару зазвичай використовується його опис або посібник з експлуатації. Після передачі товару покупцю він відповідає за можливі ушкодження чи випадкову втрату. Обмін складних технічних товарів або повернення коштів можливе лише після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром, який підтвердить, що товар не придатний для ремонту. Гарантія не поширюється на періодичне обслуговування, ремонт чи заміну деталей через їх природне зношування.

Зазначені умови не порушують законних прав споживача та повністю відповідають нормам законодавства України, включаючи Закон України «Про захист прав споживачів». При отриманні кур'єрської доставки товару важливо уважно перевірити його зовнішній вигляд. Якщо ви виявите будь-які дефекти або невідповідності заявленим параметрам, поверніть замовлення кур'єру для заміни. Претензії щодо зовнішнього вигляду товару слід пред'являти безпосередньо під час доставки.
Претензії щодо придбаних товарів слід надсилати на вказану електронну пошту - info@e7.com.ua.

Корисно знати:

Товар зазвичай не підлягає поверненню у таких випадках...
Якщо товар вам не підійшов, можливість його повернення чи обмін...